Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
EDYCJE, KODEKSY, RÓŻNICE

 
Odpowiedz do tematu    Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna » ZASADY GRY Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
EDYCJE, KODEKSY, RÓŻNICE
Autor Wiadomość
Leon Azif




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa the bestxD

Post EDYCJE
Mam pytanie co to są te edycje?:p


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:27, 10 Cze 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
No WH40k przeszło już parę edycji.
Wiesz on jest od chyba ze 20-30 lat.
Zanim się urodziłeś i to dużo przed, był już WH40k.
Tyle tylko, że 1st edition była w porównaniu do tej BEZNADZIEJNA, figurki głupie, zasady ble, no i chyba były tylko dwie armie - Space Marines i ??Eldarzy??.
2nd edition była lepsza, niektóre kodeksy cały czas są z tej drugiej (np. Blood Angels [już będzie nowy], czy Orks). Figurki niestety cały czas nie były zadowalające, ale lepsze niż poprzednie.
Następnie 3rd edition. To już praktycznie to co dzisiaj. Figurki bardzo podobne. Wiele kodeksów nadal jest z 3 edycji, można powiedzieć teraz jesteśmy w czasach kiedy 3 edycja powoli zamienia się w czwarta, a 2 edycyjne kodeksy zamieniają na 4 edycyjne. Czyli przechodzimy na czwartą. Jeszcze dużo kodeksów jest z trzeciej (np. Chaos, Necroni, Imperial Guard), a wychodzą 4 edycyjne (np. Dark Angels, Tyranids, Black Templars itp.). Podręcznim też jest już 4 edycyjny, niektórzy uważają, że tenz 3 edycji był lepszy.



............

No to o to z tym chodzi. Razz
Jeśli popełniłem błąd to Ezehielu popraw mnie. Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:12, 10 Cze 2007 Zobacz profil autora
Leon Azif




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa the bestxD

Post
Omg... Nice Nice i Nice...to za 5~ lat już jak będzie np. 5 edycja będzie trzeba zamienić figurki?:p i codexy?Razz NICE :p


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:17, 10 Cze 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
Figurkami można grać (chyba) też staroedycyjnymi, ale kodeks niestety trzeba zmieniać... Sad


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:24, 10 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Kolejna edycja będzie za 10 a nie za 5 lat:>. Jeśli chodzi o Stare edycje to były znakomite fluffowo, ale klimat był inny, 1 edycja nie nazywała się wogóle wh40k tylko Rouge Trader. W ciągu tych 30 lat nastąpiło wiele zmian, kilka ras wyginęło, powstało sporo nowych ,gra nabrałą innego klimatu. W 4 edycji fluff i opcje wielu Armii zostałty osłabione w stosunku do edycji 3 (np. Eldarzy). Kilka pierwszych Codexów 4 edycji zostało wydanych normalnie np: Space Marines, Tau, Black Templars, Tyranids ale potem zaczęto wypuszczać Codexy typu "Redux" czyli mniej obszerne i z ograniczoną zbrojownią. Wielu Armiom to nie zaszkodziło a nawet je rozbudowało( np. Dark Angels, Blood Angels), ale gdy zrobiono to samo z Eldarami i gdy to samo ma się stać z Chaos Space Marines, ludzie strasznie się wkurzają. A to dlatego, że nie są to codexy konkretnych zakonów tylko całych ras. To tak jakby Azrael dostał Tylko Codex Sm i to mniejszony, po czym usłyszał, "możesz na tym zbudować jaką chcesz armię SM, a różnice będą w malowaniu, miłej gry i miłego zbierania." To rozsierdziło graczy bo zepsuło klimat kilku super Armii( Eldarskich Ianden oraz Ulthwe chociażby). Wszyscy mają nadzieję, że Games Workshop się poprawi i wyda dodatkowe codexy poszczególnych Armii(na co się w przeciągu najbliższych 2 lat nie zanosi).


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:04, 10 Cze 2007 Zobacz profil autora
Leon Azif




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa the bestxD

Post
Po :
1. Zauważyłem ,ze w złym temacie to piszemy i prosiłbym o przeniesienie tych postów jeśli da rade...
2. Eldarskich Ianden oraz Ulthwe -co to jest?Razz
3.Codex Sm -Co to są ci SM?Razz
4. Skąd wiesz ,że za 10 lat?;p może zrobią wcześniej....


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:58, 10 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
1. Zobaczymy, zmieniłem temat troszkę.
2. Coś jak Armie IG albo Zakony Space Marines. Po prostu różne odłamy rasy Eldarskiej.
3. SM - Space Marines.
4 A stąd, że praca nad kolejną edycją długo trwa, a dopiero co wyszła edycja czwarta i narazie będą codexy wydawać. Jaki sens miało by robienie w przeciągu najblizszych 5 lat kolejnej edycji?? Najpeir zarobią na każdej Armii wydanej 4 edycyjnie a długo pote mzaczną myśleć o kolejnej edycji.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:32, 10 Cze 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
Też tak myślę.
Tylko z jednym się nie zgadzam.
Bo chyba Dark Angels trochę popsuli, niestety.
Jak czytałem WD z DA (Battle Report) to mieli jakieś fajne zasady, fajne moce psioniczne.
A po za tym mam STRASZNIE mały dostęp do zbrojowni. Bardzo mało dodatków i nie ma takiego "fajnego kombinowania" z właśnie dodatkami z Armoury.
Za to np. artefaktów mogę mieć kilka, co jest fajne (np. 3 Iron Halo w armii).

Nie martwcie się ogólnie Dark Angels są genialni, bo za to dodali parę innych rzeczy, a poza tym mają extra klimat, są świetni w Firepower, no i na pewno lepsi od Ultramaryny (jej nie będę komentował).
Są EXTRA! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:55, 11 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
To jest właśnie wada Codexów Redux. Satre pozwalały robić bardzo Ciekawe Kombo w HQ i dawać full mocy, wyposażenia itp.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:58, 11 Cze 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
Ale i tak fajne... Razz

........

P.S.
Jak myślicie co się polepszyło w kodeksie redux DA, a co pogorszyło??


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:14, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna » ZASADY GRY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin