Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
5 EDYCJA WARHAMMERA 40,000!!!!!

 
Odpowiedz do tematu    Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna » ZASADY GRY Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
5 EDYCJA WARHAMMERA 40,000!!!!!
Autor Wiadomość
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post 5 EDYCJA WARHAMMERA 40,000!!!!!
Więc uwaga, uwaga, z najświeższych wiadomości wynika, że już niedługo, pewnie przed wakacjami ukaże się 5 EDYCJA WARHAMMERA 40,000!!!! Zasady mają ulec OGROMNYM zmianom, niestety w wielu przpadkach na gorsze. Więcej będzie mógł powiedzieć Imperator....


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:21, 26 Mar 2008 Zobacz profil autora
Tatayganus Elan




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Eee... a czy wiesz coś może o Tau?? (może będą zmiany w cenach figurek xD) Wink


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:52, 28 Mar 2008 Zobacz profil autora
Behemot




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

Post
Raczej zmian w cenach nie będzie, ponieważ już są zmniejszone. Dlaczego? Odpowiedż jest krótka i prosta: APOKALIPSA!!!! Wyszła o takiej właśnie nazwie, kampania. Polega ona na grze z przynajmniej 1500 ptk. Dlategóż to zmniejszyli ceny figurek.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:05, 28 Mar 2008 Zobacz profil autora
Imperator
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PSP114

Post
Spokojnie. Zmiany nie będą aż tak wielkie. W wielu wypadkach będą na lepsze, w innych pewnie na gorsze. Poczekamy, zobaczymy.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:20, 28 Mar 2008 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Ja powiem tak. Naświetliłem problem Imperatorowi (stąd Azrael wie) i sporo o nim dyskutowaliśmy. Wnioski? Gra na pewno nadal będzie bawiła nowych graczy, raczej ortodoksyjni oldshoolowcy będą narzekać. Mnie zdenerwowała już 4 ed, o 5 nie chcę myśleć.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:39, 30 Mar 2008 Zobacz profil autora
Imperator
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PSP114

Post
Mamy już nieoficjalną, krążącą po necie wersję nowej edycji. Zmian jednak jest sporo. Zapraszam do dyskusji na ten temat.

1. NOWA ZASADA - RUN

Będzie wprowadzona nowa zasada RUN (czyli bieg). Każda jednostka "piechoty" będzie mogła wykonać dodatkowy ruch w fazie strzelania, na odległość d6 (k6), czyli tyle ile wyjdzie z rzutu kostką. Jeśli jednostka się na to zdecyduje, wtedy nie może strzelać, ani walczyć wręcz w tej turze.
Ta zasada (jak i kilka innych nowych) jest wzięta z zasad WFB i mi osobiście bardzo się podoba. A wam?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:33, 06 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
Zgadza się, jest po pierwsze realistyczna, po drugie niesamowice grywalna.... Bo są na polu bitwy sytuacje, które wymagają szybkiego dojścia do punktu, i wtedy nie liczy się ani strzelanie ani walka wręcz. W takich sytuacjach dowódca wrzeszczy na całe gardło "Run, run, run!!!! Secure the objective!!!!". Tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:35, 06 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Imperator
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PSP114

Post
Najbardziej kontrowersyjne są zasady dotyczące przydzielania "wounds" na oddział. Teraz trzeba je będzie przydzielać po kolei na kolejne modele, nawet te będące poza zasięgiem, bądź polem widzenia (w wypadku strzelania), albo na te, które nie są engaged w walce wręcz. Co to oznacza?
Ano, wiele bzdurnych sytuacji - np. strzelamy w gościa schowanego za węgłem kościoła, bo widac łokieć. Walimy w ten łokieć, a przeciwnik przydziela zranienia kolejnym modelom w jednostce, więc oberwą też ci, którzy są schowani za budynkiem. Wygląda to, przyznajcie, dość absurdalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:08, 08 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
Zgadza się. Jest to po pierwsze nierealistyczne, po drugie niesamowicie niegrywalne... Klapa.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:21, 09 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Necron Lord




Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Totalny idiotyzm ;/
Wprowadzony chyba tylko po to, by ułatwić grę nowym graczom...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:55, 23 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Tatayganus Elan




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Najbradziej mi się podoba zasada z rozpędzonym pojazdem, który może staranować pojazd przeciwnika.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:35, 25 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna » ZASADY GRY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin