Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Zalety i Wady 'Nidów
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Odpowiedz do tematu    Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna » Tyranids Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Zalety i Wady 'Nidów
Autor Wiadomość
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Behemocie! rzeczywiscie są świetni w CC, ale czy nie przydał by Ci się do nich ktoś...DUŻY??


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:00, 28 Maj 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
Np.Carnifex....

A wogle to uwazam, że największą wadą Tyranidów jest Toughness i (może też zaletą) Synaptic Creatures...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 11:40, 29 Maj 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Jakie macie sposoby na wybijanie Tyranidów? Zwłaszcza genestealerów.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:29, 29 Maj 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
Firepower??
Osłona... (Równa inicjatywa)....
A tak to ...... NIE DA SIĘ!!! Sad


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:43, 29 Maj 2007 Zobacz profil autora
wiedźmin




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Nie jestem jeszcze dobry w W40K ale nie sądze, żeby większość tyranidów dobrze strzelała.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 7:08, 31 Maj 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Może kiepsk otrafiają, ale dzięki zasadzie "Living Amunition" mają re-roll na zranienie, to daje sporo.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 9:25, 31 Maj 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
Można zrobić bardzo dobrą "strzelającą" armię Tyranidzką, będącą wstanie dorównać, np. IG, czy SM.... Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:46, 31 Maj 2007 Zobacz profil autora
wiedźmin




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Troche przerażająco by ta armia wyglądała.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 6:04, 01 Cze 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
Nie zawsze. Możesz ich tak zrobić, że DA nie będą w stanie ich pobić... ;P


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:43, 01 Cze 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna » Tyranids Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin