Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Moi Dark Angels
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna » Space Marines Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Moi Dark Angels
Autor Wiadomość
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post Moi Dark Angels
A oto rozpiska mojej armii :

HQ
Mistrz Kompanii "Cezarius" - 100pkt.

Equipment:
Pancerz Szturmowy
Granaty odłamkowe
Granaty przeciwpancerne
Iron Halo (spec. ochrona na 4+)
Power Sword (anuluje rzuty na pancerz) - 15pkt.
Storm Bolter - 5pkt.

Special Rules:
Fearless
Independent Character
Leader (wszystkie moje jednostki mają jego Leadership)

Statsy:
WS - 5
BS - 5
S - 4
T - 4
W - 3
I - 5
A - 3
Ld - 10
Sv - 3+

TOTAL : 120 pkt. (malutko, a niezły)


HQ
Librarian "Arteus" - 120pkt.

Equipment
Pancerz Szturmowy
Bolt Pistol
Granaty Odłamkowe
Granaty Przeciwpancerne
Kaptur Psioniczny
Broń Psioniczna

Physic Powers
Bariera Mocy (zamiast rzutu na pancerz wykonuje test psioniczny, czyli rzut na Leadership)
Ogień Piekielny (strzelam tak jak z miotacza ognia, z siłą 2k6, AP k6, Assault 1)

Special Rules
Independent Character
Psionik
Fearless

Statsy:
WS - 5
BS - 5
S - 4
T - 4
W - 2
I - 5
A - 3
Ld - 9
Sv - 3+

TOTAL - 120pkt.


ELITES
Dreadnought "Decimus" - 125pkt.

Equipment
Smoke Launchers
Searchlight

Assault Cannon (24" zasięg, S 6, AP 4, Heavy 4, Rending)
LUB (nie muszę ich przyklejać, są na specjalnych sztyftach)
Twin-Linked Lascannon - 20pkt. (48" zasięg, S 9 , AP 2, heavy 1)

Broń Dreadnoughta do Walki Wręcz - (S 10, anuluje zbroje)
LUB
Missle Launcher - 10pkt. (48" zasięg, S 4/8, AP 6/3, heavy1 blast/Heavy 1)

Dodatkowy Pancerz - 15pkt.

TOTAL - 140/150/160/170 pkt. (wszystkie opcje)



C.D.N (to trudne jest, mam jescze DUUUUŻO więcej)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:39, 11 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Ciekawe, może warto by dać Comanderowi obstawę?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 0:02, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
tak, ale później....


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:12, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Daj pełną rozpiskę bo jak nie wiemy na ile pkt. masz armię i z czym to nie za bardzo można komentować.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:54, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
Tak będę robił... Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:34, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
C.D.

Elites
Dark Angels Veterans (5 ludzi) - 100pkt.

Equipment
Pancerz Szturmowy
Pistolet Boltowy (w kaburze)
G. Odłamkowe
G. Przeciwpancerne
3 z Storm Bolterami, z czego 2 z mieczami łańcuchowymi, a 1 z mieczem energetycznym (sierżant) - 15pkt. (łącznie)
1 z k. plazmowym- 15pkt.
1 z wyrzutnią rakiet - 10pkt.

Special Rules
Combat Squads
And They Shall Know No Fear

Statsy
WS - 4
BS - 4
S - 4
T - 4
W - 1
I - 4
A - 2
Ld - 9
Sv - 3+

TOTAL - 140pkt.


Elites
Scout Squad "Bravery" (tak, niestety u mnie są Elites) (5 ludzi) - 80pkt.

Equipment
Pancerz Zwiadowczy
Pistolet Boltowy
G. Odłamkowe
G. Przeciwpancerne
Miecze Szturmowe
Miecz Łańcuchowy (sierżant)

Special Rules
And They Shall Know No Fear
Ifiltrate
Move Trough Cover
Combat Squads

Statsy
WS - 4
BS - 4
S - 4
T - 4
W - 1
I - 4
A - 1 (2)
Ld - 8 (9)
Sv - 4+

TOTAL - 80pkt.


Troops
Tactical Squad "Revenge" (5 ludzi) - 90pkt.

Equipment
Pancerz Szturmowy
Pistolet Boltowy (w kaburze)
G. Odłamkowe
G. Przeciwpancerne
4 Boltery
Flamer - 5pkt.

Special Rules
And They Shall Know No Fear
Combat Squads

Statsy
WS - 4
BS - 4
S - 4
T - 4
W - 1
I - 4
A - 1 (2)
Ld - 8 (9)
Sv - 3+

TOTAL: 95pkt.


Troops
Tactical Squad "Redemption" (10 ludzi) - 90pkt.

Equipment
Pancerz Szturmowy
Pistolet Boltowy (w kaburze)
G. Odłamkowe
G. Przeciwpancerne
8 bolterów
Pist. Boltowy i Miecz łańcuchowy (sierżant)
Missle Launcher lub Heavy Bolter - 10pkt. (za jeden)

Special Rules
And They Shall Know No Fear
Combat Squads

Statsy
WS - 4
BS - 4
S - 4
T - 4
W - 1
I - 4
A - 1 (2)
Ld - 8 (9)
Sv - 3+

TOTAL: 100pkt.


TRANSPORTER "Rhino" - 35pkt.

Equipment
Storm Bolter


Fast Attack
Assault Squad "Resolve" (5 ludzi) - 125pkt.

Equipment
Pancerz Szturmowy
Plecak Rakietowy
G. Odłamkowe
G. Przeciwpancerne
3 Pistolety Boltowe
2 Pistolety Plazmowe - 30pkt.
4 Miecze Łańcuchowe
Rękawica Energetyczna - 25pkt.

Statsy
WS - 4
BS - 4
S - 4
T - 4
W - 1
I - 4
A - 1 (2)
Ld - 8 (9)
Sv - 3+

TOTAL - 180pkt.


FINITO...
Jak coś to pytajcie i radźcie.
Jakbyście wy zrobili veteranów (Ezehielu??)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:23, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Veterans:

Dał bym ich jako obstawę commandera, bo jako pojedyńcza jednostka jest za słaby. Co do wyposażenia,rozdzielił bym Power Fist i Melta Bombs pomiędzy commandera i Sierżanta(np commanderowi melta bombs a sierżantowi Fist), wyrzucając z oddziału granaty przeciwpancerne, o ile oczywiście musisz za nie płacić, bo nie wiem czy są gratis czy nie(daje Ci to Możliwość walki z Pojazdami i Monstrami w stylu Deamon Prince, Greater Deamon, Carnifex, Wrightlord). jako że dałeś Squadowi Storm Boltery, wyrzucił bym broń ciężką a zamiast Plasmy dał Meltę albo Flamer, możesz wtedy cały czas pozostawać w ruchu i Atakować. Jeśli nie trafiłem, to sorki i pamiętaj, że nie znam Twojej Koncepcji Armii(założyłem, że to ma być jednostki mobilna, stale strzelajaca w ruchu i potrafiąca dokopać w Assaulcie jak trzeba).

Scouci:

Jako że w Armiach Dark Angels i Blood Angels Scouci to Elites, nie warto wysyłać ich do walki wręcz. Daj im snajperki, a w połączeniu z Infiltrate i MtC będziesz miał squad "myśliwych", którzy powycinają najwazniejsze cele.

Tactical Squad Revange:

Plasmę zaoszczędzoną na Veteranach dał bym im, i tak walą bronią Rapid.

Redemtion: Nic bym nie zmieniał

Rihno(smoke Launchers!!) wykorzystał bym do screenowania Dredzia, dopóki nie będziesz miał dla mniego Drop poda.

Mam nadzieję, że chociaż część moich rad jakos Ci pomoże!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ezehiel dnia Wto 22:31, 12 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
Wto 21:59, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
Dzięki...
Jeden problem...
To wszystko jest już niestety sklejone (na Ultramarines) i niestety...
Oprócz Veteranów...
Dałem im missle launcher, bo nic innego nie mogłem, a pomyślałem, że po prostu gdy nie będę sie ruszał to będe z niego strzelał, a gdybym chciał iść na CC (lub po prostu) to mógłbym poświęcić strzał na ruch.

Plazmy nie mogę chyba dać do Tacticala.

Granaty p--anc i odłamkowe mam po prostu


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:07, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Luzik, znam ten ból! Wink Ehhh.....niestety DA i BA to typowy produkt Codexów redux(i Chaos chyba do nich dołączy Sad ) Ustalona odgórnie ilość członków squadu i rystrykcje w zbrojownii. Nie podoba mi się to.


Poza tym, jeśli masz zdjętą farbę to możesz np. scoutów sprzedać i kupić odpowiednich dopłącając 15 zł?? No a resztę masz w sumie do przerobienia łatwiutko!


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:10, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
Ale w Eldarach jest normalnie jeśli chodzi o ilość ludzi w oddziale!


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:14, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Bo to Codex przejściowy, taki redux beta. Nie ma jeszcze rystrykcji co do modeli, ale jest to już samograj. Cała Scena WH40K bardzo ubolewa nad tym, bo z Armii, która miała słabe ale wyspecjalizowane jednostki o OGROMNYM Potencjale taktycznym, zrobiono samograja, przeginajac jednostki i zmniejszając możliwości wyboru. Poza tym każdym Craftworldem gra się tak samo, wiec to tak, jakby SM dostali jeden Codex.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:19, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Imperator
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PSP114

Post
Ezehiel napisał:
Poza tym każdym Craftworldem gra się tak samo, wiec to tak, jakby SM dostali jeden Codex.


Hmmm. Nie ma już Craftworldów w nowym kodeksie.

PS. Kodeks nie wygląda na "beta", lecz raczej na dośc nowy produkt dostępony w sklepach, choćby w cytadeli.

Artykuł jest tu (z jesieni):
[link widoczny dla zalogowanych]
zas kodeks można zobaczyć na stronach sklepu Cytadela. Ten właśnie, całkiem nowy kodeks, mial w rękach Azrael (chyba nawet dzisiaj), więc myślę, że jednak jest tak, jak on mówi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Imperator dnia Wto 22:39, 12 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
Wto 22:24, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Są na stronach 12-20 opisane, ale tylko fluffowo, nie ma zasad dla każdego. Czyli tylko malowanie i kalkomanie mozna zmieniaćSadSad


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:30, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
Czytałem, wąchałem, lizałem i...
Musze powiedzieć, że wcale nie jest zły...
Owszem Craftworldów nie ma jako takich, ale każdy z nich ma swoich Special Characters, czyli jednak trzeba się czasem zastanowić nad wyborem.
Ładnie wygląda, Zbrojowni jako takiej nie ma, ale to nie przeszkadza, ba nie wiem czemu nawet podoba mi się... (w DA też). Nie wszystkim się podoba Podręcznik 4th edition, ale przyzwyczajają się. Może trzeba przełknąć ślinę i przyzwyczaić się do Reduxów???


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:09, 13 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Special Charakters to nic. Zmianyw Craftworldach był;y ogromne w 3 ed. Np. Kompletnie reogranizowało się Listę Armii.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:26, 13 Cze 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna » Space Marines Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin