Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
II SPOTKANIE KLUBU - PLAN

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna » KODEKS Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
II SPOTKANIE KLUBU - PLAN
Autor Wiadomość
Imperator
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PSP114

Post II SPOTKANIE KLUBU - PLAN
Plan spotkania na 01.06:

1. Spotkanie z gościem (Ezehiel), rozmowy o Warhammerze 40k, pytania, wybór armii, ras itd.

2. Nauka zasad gry
a. Charakterystyki postaci
b. Faza ruchu

3. Bitwa na Salomei

SCENARIUSZ BITWY

1. Miejsce: Salomea, niewielka planeta na granicy Imperium. Atmosfera: tlen. Klimat: umiarkowany. Promieniowanie: brak danych. Porty kosmiczne: brak. Formy życia: brak danych.

2. Sytuacja:
Jedna z flot Zakonu Czarnych Templariuszy zabrnęła w oddalone rejony Imperium w poszukiwaniu nowych planet do założenia baz wypadowych. Kiedy na ekranach krążownika Templum pokazała się planeta Salomea, postanowiono wysłać na nią niewielki oddział patrolowy, w celu dokonania niezbędych badań, pobrania próbek geologicznych i przetestowania możliwości osadniczych. Badania skanerem genetycznym nie wykazały wyższych form życia na planecie. Jedynie jeden z nawigatorów ostrzegał przed dziwnymi zawirowaniami przestrzeni, jakie dostrzegał w swoim oku pustki, gdy spoglądał w stronę planety. Pomimo ostrzeżeń, wysłano jednak niewielki oddział Marines, wysposażony w pojazd transportowy i niezbędny sprzęt badawczy. Lądowanie nie przebiegło w zaplanowany sposób. Statek transportowy Thundership przy przechodzeniu przez niską, gęstą atmosferę, pełną chmur i burz magnetycznych zawadził o szczyt jednego ze wzgórz i stracił jedno skrzydło. Lądowanie awaryjne udało się - większość załogi przeżyła. Niestety zginęli piloci, oraz wysłani na planetę naukowcy. Zginęła część ładunku badawczego. Moduł przewożący terminatorów został zmiażdżony i z pełnego składu drużyny pozostało jedynie dwóch. Instalacje nadawcze zniszczone. Misja utknęła pośrodku dżungli na planecie.
Głównodowodzący misji, EC Jacobus, postanowił przetrwać noc w zaimprowizowanym obozie. Jedynym ratunkiem było oczekiwanie pomocy i misji ratunkowej wysłanej z krążownika. Rezerwowy nadajnik, o mniejszej mocy, na szczęście nieudzkodzony, znajdował się na pokładzie transportera opancerzonego Rhino. W tym nadajniku Jacobus upatrywał ratunku. Na Salomei zapadła wilgotna, pełna ptasich krzyków dochodzących z dżungli, noc...

3. Rodzaj scenariusza: raid, sabotage

4. Siły:

Początkowo Black Templars i Tyranidzi - po 200 p.
Dodatkowo Black Templars posiadają sześciu strażników.

Od momentu podniesienia alarmu mogą do gry wkraczać rezerwy (Tyranidzi skrzykują się, po znalezieniuw dżungli ofiary, do Black Templars przybywa pomoc z krążownika)

Wtedy łączne punkty (razem z początkowymi) nie mogą być wyższe, niż 650

5. Cele

Dla gracza Tyranidzi:
1. Zniszczyć pojazd opancerzony Rhino, w którym znajduje się nadajnik.

2. Zniszczyć wszystkich Black Templars


Dla gracza Black Templars:

1. Obronić transporter opancerzony

2. Przetrwać 6 tur

ZASADY SPECJALNE:

NIGHT VISION, RESERVES, SENTRIES


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Imperator dnia Nie 23:54, 03 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
Czw 8:09, 31 Maj 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
Fajnie, fajnie...
Zazdroszczę... Sad


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:01, 31 Maj 2007 Zobacz profil autora
Imperator
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PSP114

Post
Nie zazdrość. Będziesz grał Wink


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:12, 31 Maj 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
o_O

Hehehe...

FAJNIE! DZIĘKI!


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:10, 31 Maj 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna » KODEKS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin