Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Codex : Chaos (Redux)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna » Chaos Space Marines Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Codex : Chaos (Redux)
Autor Wiadomość
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post Codex : Chaos (Redux)
Może ktoś coś wie o nowym kodeksie Chaosu??
Bardziej interesują mnie FAKTY, a nie PLOTKI (choć i tymi nie pogardzimy)... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:48, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Będzie bez Typowej Zbrojowni, Legiony będa zunifikowane, będzie "samograjem" tak samo jak Tyranidzi i Eldarzy. Niby mają być fajniejsze figsy, ale...ja odpuszczam chaos po takich zmianach.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:02, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
To PEWNE??
Jeśli tak to beznadzieja...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:08, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
No niestety. To ukłon w stronę graczy mniej zaawansowanych(i graczy w USA), którzy sobie z trudnymi Codexami nie radzili. IMHO najgłupsza jest odgórnie podawana w reduxach liczba modeli w squadzie.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:14, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
Eldarowie mają normalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:16, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
tak jak pisałem w dziale Space Marines: Redux Beta Wink


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:22, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pamiętasz Doombolty? To było w chaosie piękne(zresztą, wogóle w starych codexach, z których ostatnim jest Black Templars). trzeba było szukać, myśleć, kombinować, znać swoją Armie. Teraz w większości przypadków masz w Troopsach: "Do Firepower wybierz zestaw A, do CC wybierz zestaw B" Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Quo Vadis 40K?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:27, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Imperator
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PSP114

Post
Ezehiel napisał:
tak jak pisałem w dziale Space Marines: Redux Beta Wink


Wątpię, żeby to byl kodeks "beta". Podsyłam link do artykułu w cytadeli i to z jesieni:
[link widoczny dla zalogowanych]

A obecnie ten nowy kodeks jest po prostu w sprzedaży. Nie chce mi się wierzyć, żeby to była wersja "beta", bo jaki byłby sens drukowania tylu egzemplarzy "beta"?
W sklepie cytadeli można ten kodeks zobaczyć w dziale eldar - stary kodeks jest po polsku, nowy tylko po angielsku (tak mi się przynajmniej wydaje Wink)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:32, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Żle mnie zrozumiałeś. Chodzi mi o to, ze jest to jeden z pierwszysch Codexów typu redux i nie jest wpełni na tes system przekonwertowany. Nie chodziło mi o Codex przejściowy w sensie "prześciowy między starym a wesją finalną" ale przejściowy między starymi codexami a Codexami typu redux"


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:39, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Imperator
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PSP114

Post
Ezehiel napisał:
Żle mnie zrozumiałeś. Chodzi mi o to, ze jest to jeden z pierwszysch Codexów typu redux i nie jest wpełni na tes system przekonwertowany. Nie chodziło mi o Codex przejściowy w sensie "prześciowy między starym a wesją finalną" ale przejściowy między starymi codexami a Codexami typu redux"


Jasne. Dla mnie - "beta" znaczy "testowy".
W każdym razie nie jestem taki pewien, czy zmiany idą na gorsze. Dotychczas gracze mogli się prześcigać w tworzeniu "superherosów" pakując w nich co się da. Powstawały modele o wielkim koszcie punktowym wymiatajace pół stołu. Nie wiem, czy pewne uproszczenia i restrykcje nie wyjdą na dobre grze, jako grze. To taka dywagacja i wątpliwość. Rozumiem rozgoryczenie tych, co od dawna czymś grają, ale samej grze może to pomóc - wyrównanie szans, więcej jednostek na stole, a co za tym idzie więcej kombinowania w trakcie gry.
Osobiście mam wrażenie, że np. chaos był... zbyt chaotyczny, hahaha. Może uproszczenie wyjdzie mu na dobre.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:44, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pamiętaj, że wielu ta chaotycznosć właśnie się podobała. A co do wymiataczy, to w 4 ed. jest ich więcej, samograje oznaczają własnie wykładanie na stół masakratycznych jednostek i poprostu puszczanie ich na wroga, armia gra sama. Choćbym nie wiem jak dopakował Takiego Lorda Chaosu(postać posiadająca najwięcej bajerów z zbrojownii i limit 150 pkt!), To Carnifex, Wrightlord, Avatar, Farseer itp. Będą zmiatały go w max. 2 tury. Tak samo Blood Angels(którzy bardzo mi się podobają i mają super klimat) są dopakowani na maxa, totalnie przegięci. Nawet w chaosie, jednostki kiedyś średnie, które sprawdzały się tylko przy sprytnym wykorzystaniu taktycznym), teraz są przegięte, np. Possessed. Przyznaję Ci rację, ze kiedys, mozna było budować monstra do wymiatania. Ale w Kolejnych reduxach takie monstra dostajemy na Tacy, a wcześniej zrobienie takiego potwora było trudne i ryzykowne. Wydaje mi się, że GW( które też trzeba zrozumieć, wszak musi zarobić) przepakowując jedną Armię, musi przepakować resztę, żeby zbalansować grę(by wszystkie armie się sprzedawały). Ale coś jest nie tak, w momencie, gdy Gracze Eldarscy i tyranidzcy narzekają że gra się ich armiami za łatwo i że są zbyt przepakowane( dołączają się do tego ostatnio gracze SM). Ostatni Codex naprawdę zbal;ansowany i zachwalany przez graczy t6o Codex Black templars, który wniósł powiew świeżości do gry, ale nie był przegięty.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:56, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
BTW. Podobno każdy gracz, który twierdzi, ze zrozumiał Codex Chaosu w 100% kłamie Laughing Laughing


Po zastanowieniu: Napewno Codexy typu redux będą fajne dla nowych pokoleń graczy, którzy grę poznają. Ale Ja patrzę na to z pozycji wszystkich tych niezadowolonych, którzy zjedli zęby już na 2 edycji. Nie nadążam poprostu za zmianami chyba, nie poznaję troszkę tej gry(hue hue, za stary jestem na tyle mian).


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:58, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Imperator
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PSP114

Post
A ty zrozumiałeś codex chaosu? Laughing

Uważam, że np. w opcji dla naszego klubu szkolnego - kodeksy bardziej uproszczone sprawdzą się. Np. dla Kuby grającego właśnie Chaosem takie rozwiązanie właśnie... się sprawdzi. Bo w tej chwili jego kodeks wymaga trochę doświadczenia w tej grze, żeby załapać w ogóle o co chodzi.

Ale wiem, czego ci żal i w pełni to rozumiem. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:05, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Ezehiel
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Czy zrozumiałem?? Wolne żarty Wink Nie oszalałem jeszcze na tyle, by zagłębiać się w takie dzieło tak bardzo! Wink Ale powiem tak: Z moich rozpisek dwie sprawdziły się świetnie turniejowo Twisted Evil

I jeszcze jedno. Zazdroszczę Ci masakratycznie, ze wchodzisz w 4 edycję z Codexem nie redux. Pozdrawiam Imperatorze!


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:08, 12 Cze 2007 Zobacz profil autora
Azrael




Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Caliban

Post
A ja uważam tak:
Codexy Redux wcale nie są złe.
Te "uproszczenia" tylko likwidują wertowanie kartek w kodeksi, w poszukiwaniu zbrojowni, wracanie do jednostki, znowu wertowanie do zbrojowni i tak w kółko. Owszem TROCHĘ zmniejszyli dostęp do zbrojowni, ale trochę. Teraz po prostu jest to przy jednostce. A poza tym, w starych kodeksach, zwykłego SIERŻANTA oddziału mogłeś tak dopakować, że był lepszy od HQ. I co wtedy?? Jak na to nie patrzeć możesz mieć 14 HQ, a nie 2. Zresztą trzeba się dostosowywac do nowych edycji... Jestem pewien, że wielu graczy przechodząc na 4th edition, wkurzało się tak jak my teraz. Ale w końcu się przyzwyczaili. My też musimy. I tak przecież kodeksów nie zmienisz, więc narzekanie nic nie da. Robią Reduxy i tyle. I trzeba sie przystosować.
Howgh.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:20, 13 Cze 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum KOMPANIA 114 - Klub Gier Bitewnych Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 114 Strona Główna » Chaos Space Marines Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin