Autor |
Wiadomość |
Ezehiel
Administrator
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Zbrojownia typowa dawała większy wybór(Sm mieli zawsze małą), a poza tym teraz jest mniej kombinowania, Armia bardziej "Robi się sama" co odbiera wielu osobom radochę tego kombinowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:25, 13 Cze 2007 |
|
|
|
|
Leon Azif
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa the bestxD
|
|
|
|
Mam pytanie czy mógłby mi ktoś powiedzieć co to jest redux?;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:33, 13 Cze 2007 |
|
|
Azrael
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Caliban
|
|
|
|
Dark Angels i Eldars tak nie mają.
Jest tak samo (przynajmniej u DA) tylko trochę mniej i tyle.
Reduxy nawet mi się podobają. Są ładne. A prawie nic się nie zmienia.
......
Redux - to taka "edycja" kodeksu przez wielu (ja się do nich nie zaliczam) uważana za strasznie uproszczoną, złą, straszną i dla maluchów.
JA TAK NIE UWAŻAM!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:39, 13 Cze 2007 |
|
|
Ezehiel
Administrator
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Mam Pytanie: A grałeś na wcześniejszych Codexach DA?? Z tego co wiem to masz dostęp do Codexu 2 edycji i 4 Edycji. A zmiany były spore. Z Eldarami natomiast Kicha jest Kompletna, co potwierdzają osoby długo tą Armią grające. Np. Kumpel grający Ianden wyłożył masakryczną kasę za wright guardów, którzy byli u niego jako Troops, a Teraz nie ma wypełnionego Compulsory, bo zanegowano opcje Craftworldów. SM mają najłatwiej bo i tak zawsze byli Robieni jako Wariacje Ultramarines trochę, ale odłamy innych Armi bardzo często wnosiły ogromne zmiany( np. Orki, które jak robisz na feral albo speed freaks to zupełnie inaczej prezentuje Ci się Rooster Armii). Jako gracz SM masz i tak uprzywilejowaną Edycję, bo Masz Codex własnego odłamu. A jak byś grał eldarami(rasa równie popularna jak SM)? Jak już kiedyś mówiłem, to tak jakby z Dostępnych Ci opcji i fluffu jednostek pozostało tylko malowanie, a zasady specjalne, ustawienie Armii i tym podobne poszły do kosza i wszystko musiał byś budować na bazie Codexu Ultramarines.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:36, 13 Cze 2007 |
|
|
Azrael
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Caliban
|
|
|
|
Z tym sie zgadzam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:01, 13 Cze 2007 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|